Cataloage invitatii nunta

Conditii de livrare si plata - invitatii

Informatii utile in vederea plasarii unei comanzi!

Pasi pe care recomandam sa fie urmati cand efectuati o comanda de invitatii de nunta sau botez!

Telefon contact

Ai intrebari sau nelamuriri in legatura cu invitatiile din cataloagele noastre? Nu ezita sa ne contactezi si te consiliem cu placere. 0770 921323

Inainte de a continua spre cataloagele cu invitatii de nunta si botez va rugam cititi cu atentie!

Pentru nelamuriri sau pentru a plasa o comanda de invitatii, va rugam nu ezitati sa ne contactati direct sau folositi Asistentul Live alaturat.

Fotografii, daca este cazul, se trimit direct prin email la adresa noastra office@invitatie-nunta.ro

LiveZilla Live Chat Software
  • Preturile includ personalizarea si asamblarea pentru urmatoarele categorii de pe pagina noastra: invitatii de nunta AR Cards, invitatii de botez, carduri de masa, plicuri de bani!
  • Preturile includ TVA.
  • Invitatiile se vor comanda printr-un email la adresa: office@invitatie-nunta.ro, care sa contina:
      • codul invitatiei
      • numarul de invitatii
      • textul dvs. si/sau poza
      • numele destinatarului si adresa de expediere
      • un nr. de tel. la care sa puteti fi contacati
      • orice alte detalii legate de personalizare

      s-au folosind asistentul online integrat in pagina noastra.
  • Dupa primirea emailului cu comanda dvs., veti primi un email de confirmare a comenzii.
  • Veti primi ulterior prin email sablonul cu textul aranjat in pagina pentru a confirma corectitudinea lui.
  • Dupa confirmarea dvs., invitatiile vor trece la tiparit iar responsabilitatea vis-a-vis de corectitudinea textului VA APARTINE!
  • Invitatiile se trimit prin curier rapid sau Posta Romana si pleaca de la noi in cca. 10 zile lucratoare.
  • Taxele de expeditie sunt suportate de catre client.
  • Exista posibilitatea onorarii comenzii in 5 zile lucratoare, percepandu-se o taxa de urgenta de 50 ron (in maxim 5 zile lucratoare dupa confirmarea mostrei, pleaca de la noi)
  • Comanda minima este de 40 buc. invitatii de nunta si 30 invitatii de botez.
  • La toate modelele de invitatii oferite de firma noastra garantam o calitate exceptionala, ireprosabila a materialelor folosite, a tipariturii si asamblarii acestora.

  • Plata se efectueaza integral la primirea coletului in sistem ramburs.

  • Nu percepem avans, iar o mostra de invitatii de nunta sau botez in vederea confirmarii bunului de tipar este GRATUITA!

  • TOATE preturile afisate sunt finale (contin si TVA) si contin: invitatia personalizarea si inscriptionatul.

  • Pentru detalii referitoare la plasarea unei comenzi va rugam accesati linkul care urmeaza - Conditii de livrare si plata invitatii nunta, botez, cat si rubrica de intrebari frecvente care cu siguranta iti vor raspunde la multe dintre intrebarile tale.

  • Garantam o comunicare, consiliere si colaborare optima cu fiecare client in parte si pretindem din partea clientilor nostri bun simt si respect. In cazul in care pe parcursul colaborarii vom sesiza o lipsa de comunicare sau indiferenta fata de comanda din partea clientului, ne rezervam dreptul de a anula de indata respectiva comanda, deoarece nu vom putea livra in asemenea conditii invitatiile in forma si corectitidinea dorita atat de firma noastra cat mai ales de dvs.
  • Conditii retur

    - Returul produselor nepersonalizate se face conform ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 republicata in 2008 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, care prevede: 

    "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului." 
    "Art. 7 (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor." 
    "Art. 8 În cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator în conditiile art. 7, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator." 

    - Pentru produsele personalizate, ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 republicata in 2008 prevede: 

    "Art.10 - Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor în care partile au convenit altfel:
    - contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate."
  • Eventuale reclamatii cu privire la produsele achizitionate prin intermediul sitului, se vor face de clienti in maxim 24 de ore de la primirea coletului exclusiv in scris prin email.
  • Pentru a continua cumparaturile pe acest site, clientul confirma ca a citit si acceptat termenii si conditiile de mai sus. Utilizarea paginii web de catre client in scopul comandarii produselor, implica acceptarea neconditionata a acestor termeni si conditii.
  • Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, garantam administrarea in conditii de siguranta, confidentialitate si numai pentru scopurile specificate, datele personale ( nume, prenume, adresa, adresa e-mail, nr. telefon ) pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopurile colectarii datelor sunt: corespondenta, comunicare si livrare produse.

Pentru orice nelamuriri va stam la dispozitie telefonic sau pe mail!

Va multumim ca ne-ati ales!